VHTV and the Chamber of Chatters

Could someone please tell me why this post is in the Chatter House? How could it possibly be off topic or have any other fault?
@jabbath1987 @Noldus @kaya

sorry man but this word not even the deepl programme can’t translate…

1 Like

To be honest the expression is a little bit wrongly formed. The right thing to be using is nitpicker. I am sorry. :heart_eyes:

1 Like

You answered my question before I posted it. Are you reading my mind?
:grin: :grin:

I quoted the wrong post.
:crazy_face:

1 Like

Well, I guess I have developed over natural skills or something. :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

no problem… :+1: :wink:

1 Like

Guess I need to blame it on the fact that I am not english in the first place. Or that I just had a weak moment when I was writing it there and then. :wink: :slightly_smiling_face:

no problem however you have no idea what I translate from English to Italian there are phrases that translated into Italian have a whole other meaning… :joy:

Yes, I have an understanding that it is so. The norwegian translation of what I am writing in english gradually becomes better. The worst thing has been the translation of what I am writing in norwegian over in english. That can still vary quite a bit. But it gradually becomes better. But not everything is satisfyingly correct. :slightly_smiling_face:

1 Like

I like talking to you you seem to be a calm person…even if someone gets angry you always respond calmly… :hugs:

It does not help to respond angrily to an angry post. Anger inherits anger. When that is said. I have not always been able to stay calm. I have answered eagerly with a little bit of a hot head in some situations and posts, and has been “punished” for it by getting flagged. But there is nothing to do about it. Just try to move on and learn from it. :slightly_smiling_face:

1 Like

I’ve tried to do it but then I get nervous when I have to answer certain people who don’t have a brain…

1 Like

I have become way, way much better at staying calm and thinking clearly before I say something or decide to answer something in the first place. That in itself helps. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

مرحبا :wave:

في السبت، ٣١ أغسطس ٢٠٢٤، ١:٢٨ ص andre85 via VHTV Community <mail@forum.voyeur-house.tv> كتب:

I have already been banned three times now I try to keep calm before replying… :wink:

1 Like

That can definitely be a challenge from time to time. :wink: :wink:

1 Like

Und hier kommen wir an die Wurzel eines Problem’s heran.
Ich wurde vor langer Zeit schon einmal gerügt, da ich anmerkte, dass auch die freien Zuseher wichtig sind.
Die freien Zuseher haben nur die Echtzeit, keinen Zugriff auf die Timeline, deshalb ist es auch in den Räumen wichtig irgendwelche Handlungen vorzunehmen.
Wenn ich in letzter Zeit wieder einmal sehe, dass sich die Teilnehmer den ganzen Tag in den Schlafzimmern aufhalten und ich nur in leere Küchen etc. blicken kann, hilft das niemanden.
Wenn ein freier Zuseher nur in leere Räume sehen kann, wird keiner ein Abo abschließen, und somit hat auch VH weniger Einnahmen (abgesehen von den Unzureichenden Zahlungsmöglichkeiten), wieviel ihr von diesen Einnahmen erhaltet wisst nur ihr Teilnehmer.
Damals wurde damit argumentiert, dass es für die freien Zuseher zur Information das Forum gibt.
Nun ja, was wenn das Forum, aus welchen Gründen auch immer, nicht zur Verfügung steht?
Deshalb müssen beide Webseiten alleine guten Inhalt bieten, das Forum kann nur eine Ergänzung zur Hauptseite sein und keine Voraussetzung.
Also wieder zurück zur Live Page:
Wenn die Echtzeit 50% ausmachen, dann dezimiert sich jedes Realm alleine dadurch, dass diese sich vor den Räumen mit den freien Kameras verstecken. Tut mir leid, aber ich muss verstecken sagen, da ich schon so oft erlebt habe, das Teilnehmer, nachdem ich ihr Realm betrat, kurz darauf aus dem Raum gingen und nicht mehr wieder kamen. Dies als Zufall anzusehen, sorry, es kommt einfach zu oft vor.
Deshalb ist es in eurem Realm umso bemerkenswerter, die freien Kameras in den beiden Schlafzimmern zu haben, obwohl ich die Küchen-Kamera vermisse. Anmerkung: Ehrlich gesagt wäre auch Sybilla toll.
Ich kann mir bereits ungefähr vorstellen, welche Gegenargumente nun kommen, aber bedenkt auch, ein freier Zuseher kann einfach nicht permanent alle Realms überblicken um jemanden anzutreffen, hierfür ist die Anzahl der Realms einfach zu groß, da braucht es einen Zufallstreffer.

Aber ich stimme auch zu, dass hierfür eventuell ein eigener Bereich eingerichtet wird, sollte es diesen noch nicht geben.

3 Likes

The dude is creepy and old. come on you know it.
:joy:

3 Likes

I disagree with your assessment, but I wanted to say, you’ll be old one day, too.
:grin:

2 Likes