Ariela & Sebastian (Part 1)

I may have got this wrong but i don’t think Lawrence was suggesting that either of you couples was paid, merely that in an apartment with no restaurant bills to pay it is much a nicer place for 4 people to meet. AS i say i may have got him wrong but i don’t think so/.

Here most people is interested on the sexy side of the apartments. To be honest me also. Who has done swinging can understand you. There can be NO PAYMENT in this lifestyle. Also it must be with people that you have a connection with. Not just anybody.
No push darlings. Keep your bond as best you can. Listen not to the people here. Take no to notice some toxic people. Stay pure to each other. :heart:

2 Likes

What I like a lot about when A & S meet other couples, it’s almost like all four of them are on a date rather than a hook-up. Seeing them make connections is just as enjoyable to watch

2 Likes

Thank you Sir. Hope no misunderstandings

Sorry for a misunderstanding. I was not stating that there was a charge involved, but just that it has been stated here in comments… Love your site.

Ce que je voulais dire c’est que la beauté peut etre sous differentes formes Ariela et Lola n’ont pas la meme ossature mais elle représente toutes les deux l’estetisme et la beauté je ne serais laquelle choisir c’etait si beau

perhaps what is happening now is the reason that they wasn’t to happy when got home, maybe seb just wanted a quiet night with his wife alone

CON rad de retour ??? pour moi ça n’a rien a voir avec la rencontre d’hier.et je suis toujours perplexe quand Ariela nous dit qu’il n’est jamais question d’argent je ne comprend pas comment accepter un type comme CON rad envahire son royaume si ça continue se sear ménage à trois

ou est SEB

ça ne va pas ?) Nous communiquons) Vous ne voyez pas?))):sweat_smile::grin: Si nous invitons quelqu’un à visiter, cela signifie que cette personne est agréable avec moi et Sebastian) Vous ne l’avez pas encore compris??))) Nous n’avons pas tellement de couples que nous pouvons inviter à nous rendre visite souvent. Par conséquent, nous visitons souvent des personnes sans couple)))):sweat_smile:

2 Likes

OK mais désolé je trouve que pour Con RAD C4EST DE LINCRUSTE

En plus je ne voia pas ce que tu peux lui truver mis à part son portefeuille

1 Like

surtout que SEB n’a pas l’air de l’apprecier

Désolé, mais le traducteur ne vous comprend pas du tout :person_shrugging: Vous écrivez mal ou quelque chose d’étrange - vos phrases n’ont pas de traduction logique.

je te dis conrad pou moi il s’impose je ne vois pas quel interet tu peux lui porter à part te faire tripoter de plus l’entente avec SEB n’est pas evidente il le suporte c’est tout .rien à voir avec hier soir SEB et OTTO Iils ont l’air complice

2 Likes

Money or not, she knows the truth and that’s it and doesn’t come to write on the forum who she is. Furthermore, she doesn’t like this person because Ariela allows attitudes from him that aren’t usual. They didn’t comment on yesterday’s guest and there must be a reason.

[

1 Like

C’est ton choix je n’ai rien à redire mais la vision que j’ai c’est que ça paraît pas naturel. Quand je te revois avec Lola ça n’a rien à voir c’était si naturel vous nous avez fait rêver merci

I appreciate you may not want to say much about last night @Sebastian but I will ask, did you enjoy last night and do you think you might see Lola and Otto again?

2 Likes

Hello @Sebastian :heart:

I hope you had as much fun yesterday evening as I did. At least it looked as if you hadn’t seen Otto and Lola for the last time. :wink: :slightly_smiling_face:

Have a nice evening… :heart:

actually yesterday evening everything was more spontaneous and even Seba gave the impression of being more at ease compared to having male guests at home. I hope Ariela can see couples like Otto and Lola again