Mira & Henry (Part 1)

Palmer tried to play with the big toys,

but when Annika wanted to play with his toys, he chickened out. :rofl: :joy: :rofl:








nice :nerd_face: :nerd_face: :nerd_face:


4 Likes

6 Likes



Fun on the couch before it was time for some s___p. :smiling_imp:

3 Likes












5 Likes

the golden oldies show :sweat_smile: :sweat_smile:

It was no problem for me to actually recognize her. But her body shape has changed a bit. That is for sure. :hugs: :hugs: :heart_eyes: :heart_eyes:

Apologies for my insistence, but without Kano there is sex, and that’s positive. You don’t have to invite her anymore and it’s going to fuck again. I loved the evening…

Too many pizza’s i reckon :laughing:

At least she has undertaken actions which has let us say expanded her body shape horizon. :hugs: :hugs: :hugs: :hugs:

A more serious thing. Is Faye actually closer to having her own apartment yet? What is going on there? At least I heard Kade181727 mentioned That Henry had said something about her having her own flat. And that it most likely could happen at the beginning of April month. Is there some truth in that at all or is it not? :hugs:

Faye n’a clairement pas le caractère d’une Wendy qui accepte tout… Entre le moment ou elle a quitté son appartement et son départ , elle a juste était harcelé par une personne qui lui ordonnait de faire des vidéos (camchat?) puisque leur propre expérience a été un échec total… Cette personne voulant utiliser les atouts de Faye pour gagner de l’argent sur son dos… Heureusement Faye n’a pas faibli et pendant un mois je l’ai entendu répéter 50 voir 100 fois par jours “niet vidéo” … je ne suis pas russophobe mais je pense que tout le monde comprendra ce que cela veut dire

Ok. That is ok. Then that will most likely not happen. At least not for now anyway. :slight_smile:

Wake Up Illustration GIF by Gunmaunofficial

3 Likes

So it will happen on monday if I enterpret your message correctly? Is that actually true? O not? What will happen? :slight_smile:

1 Like

En tout cas si cela arrive ce sera selon les conditions de Faye et non pas de cette DRS (directrice des relations sexuelles)…qui se prend pour une DRH…Son souci est que Faye est une source financière importante… Comment s’en passer???

1 Like

That sounds good enough for me. I just hope it will happen. :slight_smile: Your answer shows up in French language. So I have to set it over to English. :slight_smile:

J’aurais tant aimé un appartement entre Faye et Wendy si différentes mais ayant une réelle complicité… mais malheureusement pas assez rentable pour les gestionnaire… faire 100 vues sur un seul appartement est moins rentable que de faire 60 vues sur deux appartements

I get it. Sadly that is a true financial fact. The aspect you are mentioning at the end. Sadly. :slight_smile:

Eh oui… le but de ce site était juste de montrer la vie réelle de gens qui acceptaient de montrer leur vie intime au public… Certains ont compris que le sexe faisait vendre… Et désormais ces personnes agissent comme des proxénètes pour assurer leur vieux jours

1 Like