Tali

Wow who is that playing the Harp Damn she’s good>

2 Likes

:musical_note: :notes: :musical_note: :notes:

2 Likes

5 Likes

Not really I don’t really know which ones or how many are on the forum and might not recognize their profile and I am not a premium member anyway

Well finally heard Tali play the harp and now she’s playing piano. I love the piano and she’s great at playing. Super talented Tali plus you’re beautiful. What a package deal there!

1 Like

we are playing the game guess the melody. or we order which melody to play

2 Likes

when tali was playing the harp earlier, someone played the music from “the third man” in the back of my head … even if the rest of the voices in my head protested because it was the wrong instrument for this melody …

The girl came too early, we couldn’t see it. There were erotic kisses and close encounters that we wanted so much… Please let the night come. come again…please…

3 Likes

can the girl come again at night…we didn’t see her…so many girls get sexy close together again…please…

2 Likes

the girl is so sexy… she tried to seduce Tali a lot… she has to come…


small excerpt from yesterday evening’s ‘concert’

7 Likes

Hat mich sehr überrascht das sie das kann.

das ist es was mir an VH gefällt, und mich gleichzeitig ärgert: jeder hat irgendwelche talente die man ihm nicht ansieht, oder die man nicht erwartet. tali hat aber, im vergleich zu vielen anderen, etwas davon gezeigt und mit uns geteilt.
rufina mit ihrem gesang ist ein anderes beispiel (gewesen).

überraschungen dieser art würde ich mir öfter wünschen…

Hi JonR!

Gebe ich dir recht. Zwar habe ich kein Abo bei VH. Aber oft sehe ich Mädchen gehen die auch
sehr bemüht sind. Leider gehen sie und kommen nicht wieder. Ich weis das die Mädchen
für unseren Spass einiges leisten sollen. Ob es ihnen gefällt oder nicht. Damit meine ich die Gäste.

Auch Cindy ist sehr Talentiert, als Malerin. Sie war noch 2021 mit Capo zusammen.
Auch die sind leider raus. Capo würde als Typ sehr gut zu Tali passen. Sehen fast so
aus als ob sie Schwestern währen.
Schauen wir mal wie es weiter geht. Alles Gute dir

1 Like

Hmmm…:face_with_raised_eyebrow:

This makes me dream :crazy_face:

4 Likes

:fire:

4 Likes









4 Likes

Who’s the guy in blue?? He’s super cute…

2 Likes

:fire:

3 Likes

i like Mariusz does he have ins or twitter?

1 Like