Eliza, Queen

reminds me of Randal ( Vegas realm) wont stop till he gets what he wants

1 Like

So, on the one hand there is one that would fuck anything has a dick, :man_facepalming:


on the other, one who fucks a woman who has lost their senses! :-1:

This apartment will give the joys to many! :man_facepalming:

That’s perfectly accurate

she keeps moving away turning away not sure if she said no but real close to a___e from just the looks of it

Doesn’t look like a___e, looks more like she “needs” to do it i will say and it’s counting till it’s finished
 JMO

1 Like

Here it is, since this apartment would give joys! offline :rofl: :rofl:

Lol, just been taken offline


There’s no a___e. She’s just being a dead fish.

so what did vhtv see we didnt or hear i wonder ?

not offline the apartment disappeared

Quel horreur juste comme si il baisait une morte vivante, A ce niveau c’est limite du viol, ce qui justifie peut ĂȘtre la coupure cet appartement

That’s what happen when you try to have sex with a p________t person. This site is famous for that.
They just took it off line so later there won’t be any evidence of what happen. How sick.

Je ne suis pas lĂ  depuis longtemps (3 mois) mais je trouve que ce genre de comportements devient de plus en plus frĂ©quent obligeant vhtv a couper le flux , Vont ils mettre une limite a la surenchĂ©re pour toujours faire plus de vue? Demain verrons nous de la s__tophilie de l’urophilie et que sais je d’autre, juste pour faire des vues???

J’espĂšre que ce gars sera dĂ©finitivement expulsĂ© de vhtv
 mais apparemment l’autre gars avait dĂ©jĂ  Ă©tait banni pour violences, mais il est revenu!!!

if the girls doesn’t respond, some subscribers and VHTV think it’s r__e and take it offline. :expressionless:

What Happen to Queens Realm Because was over reacting
This morning she was on the same mood
She remind me Alexadra !!

Was the other girl collapsed? I was watching L , .I wasn’t watching the other girl.

le mettre hors ligne ok👍Mais est ce que quelqu’un intervient en urgence pour stopper cela ou est ce qu’on laisse faire???

Elle semblait ĂȘtre dans un coma Ă©thylique profond, Je croise les doigts pour espĂ©rer que rien de grave ne soit arrivĂ©!!!