Ariela

Maybe she traveled to Baikonour and is currently making her way to the moon in a Soyuz capsule.

You have to admit that my theory contains about as much realism as yours, right?

1 Like

Me parece que su salida estå mås ligada al esparcimiento que otra cosa; se llevó la mochila con ropa cotidiana, artículos de aseo personal y lo hizo después de varios minutos de un ida y vuelta de mensajes risueños que involucraron videos de ella sacando la lengua y desnuda hacia la cåmara.
Se la pasĂł todo el viernes trasplantando sus rosas y limpiando el departamento. Ah, y ubicĂł la guitarra de Will junto al sofĂĄ. :heart_eyes:

1 Like

:fire: :fire: :fire: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

8 Likes

Suis je le seul Ă  juste aimer la regarder vivre ?
Elle fait ce qu’elle veut.
Je rĂȘve de la voir en MMF, avec 2 hommes pour son bonheur.

J’espùre avoir la’cha’ce de la regarder jouir encore souvent.

1 Like

Les petits français ont bon goĂ»t 

Oui, un petit “threesome” serait sympa 


Attendons, mais elle a l’air trùs amoureuse de son Will !!!
Est-elle exlusive 
 ou pas ???

2 Likes

Elle ne l’a jamais Ă©tĂ©

2 Likes

Ariela, in love with ONE man? Ask sebastion

Solo alguien que haya mantenido una relaciĂłn abierta como la que tenĂ­an/tienen (no puedo decir con certeza si se han distanciado como pareja solo para el Show televisivo o en su vida fuera de cĂĄmara), tiene su propio significado de la palabra exclusividad.
Quizås, es exclusiva en términos sentimentales con aquel al que le entregue su corazón o le hable francamente de sus sentimientos.
No asĂ­ con su cuerpo y su goce.

1 Like

My theory as to where she spends her day
she goes to visit Seb 


1 Like

Austin has been part of one.

1 Like

Il y en a eu (avec Austin et Seb) mais cela fait bien longtemps maintenant (on doit les retrouver dans les archives). Comme il n’y en a pas (Ă  ma connaissance) en dehors (juste des photos et qq films lesbiens) et qu’elle n’est plus du tout impliquĂ©e dans l’appart trĂšs peu de chance d’en voir (ni mĂȘme de nombreux invitĂ©s avec partouze ensuite). J’espĂšre me tromper.

MMF, like this?

He could have a set of summer tires and a set of winter tires :wink:
It is obligatory in countries like France where snow tires are compulsory in certain departments between November 1 and March 31.

1 Like

[quote="
 with her shamless ass.
[/quote]

what about this sexism ! Do you really think that Seb is an angel and that he doesn’t screw anybody that moves, just because uou can’t see him ?
Clearly, you shouldn’t believe all stories you read without thinking. With a spirit like that, people still have a bright future, including a former president who I will not name. :frowning:

1 Like

Puede ser que el departamento de Ariela esté OFFLINE o con problemas de ISP?( o algo asi?)

1 Like

Seems to be. It happens sometimes.

1 Like

Just noticed gone of line, strange, as both a____ls are in thier cages. I always wonder who has gone in and does not want to be seen.

1 Like

Plot twist: it’s Tonk’s landlord :grinning:

1 Like

Y es algo que se suele solucionar con rapidez? Vi que en otros departamentos suele pasar tambien.

1 Like

I’m pretty sure I’ve seen them last longer than it reasonably should but I’m not sure how fast it usually resolves.

1 Like