Alya

Weird question, this is VHTV after all, and you rarely see her taking a bath here…

You are aware that she doesn’t live here?

If you want to see Nelly taking a bath got to the clips gallery and type in Nelly in the participants box :+1:

I know there are clips of her in the bath, but when she is 5 days in the house, she takes a bath only one time in 5 days, is not much an that for a woman…capiche???

I know but if you stay in a house for more as 4 days, and you take only 1 time a bath, is not much, is strange for a woman, she only take care of her hair and face, en lips ;), just keep an eye out for it…

When was this?

1_cBJvXPctqPU7v9FWI-oIGA

Look in the archive

It doesn’t work like that. You make a statement. I’m asking you to prove it. It is not the other way around.

Vooruit dan maar, ff in het nederlands: Ik volg hun al een hele tijd toen Nelly voor het eerst in beeld kwam bij Capo ging er een week voorbij voordat ze een bad nam, dat viel mij op, later is zij meer gaan baden, maar als je na toilet gebruik zelfs je billen niet even wast, en allleen maar voor de spiegel staat om je hoofd te fatsoeneren, ben je vooral als vrouw niet erg hychienisch bezig, maar ik heb er nu het laatste over gezegd, ik dacht dat jij ze ook al en tijd volgde, maar het blijkt dat we de dingen niet door de zelfde bril zien, wat niet erg is, maar het moet geen discussie worden.Ik beschrijf wat mij opvalt, zie jij het anders, no big deal!

Ik denk dat Nelly hier niet woont, ze hier zelden 5 dagen of langer is, en als ze hier overnacht zal ze heus wel eens douchen. Als jij zegt dat ze dat niet doet, vraag ik je om dat aan te tonen. Niet de bewijslast bij mij neerleggen. Zou een mooie boel worden.

Lezen is niet je sterkte kant zie ik, ik houd er over op nog een fijne dag! (lees bovenstaande post nog eens door dan begrijp je misschien wat ik bedoel)!!!

Kijk @Stinky240 augustus…toen begon het mij al op te vallen, scroll maar eens rustig naar beneden, en begin niet over bewijslast neerleggen, want dat slaat helemaal nergens op!!!

Ik vind dat als iemand een bewering maakt, hij moet kunnen aantonen dat het klopt wat hij zegt. Ik ga niet de archieven uitpluizen om te zien wanneer Nelly 5 dagen of langer bij Capo was en dan die tijd de camera in de badkamer afscannen. Ik denk dat dat niet eens kan. Ik heb niet eens toegang tot de archieven. Zeg mij om te beginnen maar eens welke periodes ze 5 dagen of langer hier geweest is inclusief overnachtingen.

Hoe lees jij ??? er staat toch duidelijk augustus!!!.. Je valt me tegen, ik had je hoger ingeschat, nog een fijne dag en veel kijkplezier!!!

Jij zegt dat ze zich nauwelijks wast. En komt dan aan met augustus. Natuurlijk.

See Ya Goodbye GIF by P!NK

Dit klopt wel ja: I can and will be an arse.

The girls have a cooking show today) what are they cooking?who guessed it? image image

2 Likes

Watching the ladies bake is a lot of fun. You’ve made a pretty good yeast dough and now you’re going to roll it out. It should be either fried bread or a homemade pizza. However, I still don’t see any pizza toppings. At least the chef’s hats are professional.

it will be pancakes. probably eaten Russian style with sour cream.

But you can see that the lady is not doing this for the first time. She works very well.She spreads Duxelles Farce on some pancakes and folds them. This is a delicious filling. I would like to try that.