Fennec

Inga & Aderyn

Two things:
1- I’m glad to know you’re still together
:wink:

2- I miss you, how about coming back?, regards
:smirk:

2 Likes

Ur welcome anytime :hugs:

4 Likes

do you happen to have the video? :heart:

1 Like

I added the link to the shower clips.

I would have been surprised, if Aderyn wouldn’t at least have tried to do something.

I guess for the moment Kit is not Aderyn’s best friend. :joy: :joy: :joy:

5 Likes

:smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:




7 Likes

A intensão da amiga de Fennec é atrapalhar. A garota é muito chata.

1 Like

Põe chata nisso eu diria chatérrima ,lol
:disguised_face:

1 Like

I would say, she tried to get out of the way for Fennec and the guy with her, considering that Aderyn and Inga are not doing anything anyways. :upside_down_face:

Wherelse should she go? to the bathtub??

4 Likes

Eu aqui torcendo por Inga & Aderyn, a garota entra e corta a cena dos dois. Ela podia muito bem fazer um trio com a Fennec. Deu até sono. O Gestor não viu isso ?

Shy and amphibious apartment, (does not apply to Inga & Aderyn)
(always everything in the dark)

1 Like

Com certeza. :+1:

1 Like

Deixem Aderyn & Inga uns dias sós em esse apartment, e vão ver a diferença

2 Likes

Estiveram no banho, e não tiveram coragem para fazer nada, mesmo com luz parcial (faltou o incentivo económico)

1 Like

Remember what David mentioned earlier about that “family-thing”.

When Aderyn tried to convince Inga before Kit came to the kitchen, she told him off.

She even didn’t want to show her boobs, when she changed from the dress into convenient clothes in the hall.

It looks to me that Inga for some reason doesn’t want to play under cam…

… which was not her style when she was a participant.

Não sei quais são às regras do VH. Mas, ninguém fala nada, nem para orientar essas meninas mais novas no programa. Às coisas acontecem de acordo com a vontade de cada um, incluindo os visitantes.

2 Likes

Tá, mas no banheiro também tem câmeras. As fotos estão no fórum.

Existem gestores mais exigentes do que outros, aqui não se preocupam com a qualidade e nitidez de imagem (fazendo o mesmo), tudo serve, por isso, este apartment, nunca vai estar ao mesmo nível de outros, mesmo que fodam todo o dia, mas sem qualidade de imagem

1 Like

But that was not what I meant with “playing”.

1 Like

É verdade Carlos. Tá complicado assistir “alguns” apartamentos. São muitas criticas, mas no propósito de melhorar a qualidade, o que seria bom para todos.

2 Likes