Chit Chat

Yea i do that all the time. :yum:

Well have a nice evening, night or morning. I’m going to watch so ice hockey and MLB World series. See you all tomorrow or not. :hugs: and :kissing:

Just heart the news that the first American citizen got a X in it’s passport to indicate it’s sex instead of an F or M.First thing that came up in my mind was the double X chromosome females have…

Just sharing a thought

Hey @shojo Wat vindt jij nou wat er bij Feyenoord gebeurt? Dat M. Koevermans gedwongen moet aftreden door bedreiging van een stelletje tuig. En daarom haat ik nou voebal

1 Like

Absurde boel. Ik kijk ook niet zoveel voetbal.meer. Kijk meer amerikaanse sporten zoals NBA.

Als je ESPN hebt dan kan je genoeg amerikaanse sporten kijken. :+1:

Heb ik maar ik heb ook een NBA league pass. Kan ik alles mee bekijken en origineel commentaar.

Nice. Dat heb ik van de NHL en van MLB. Dus jij houd ook niet nl commentaar.

Nee. Geen passie voor de sport… Is nu wel één bij ESPN die wat beter is maar ik heb het liever zo. Kan ook geen NL TV kijken in Japan. Ziggo TV loopt een beetje brak daar met me VPN.

Maar Amerikaanse sporten bekijken met Japans commentaar is ook humor hoor :joy:

En als ik daar ben kan ik hier ook wat meer van begrijpen want vriendin ken een beetje ruskies. Nadeel is alleen dat ik daar niet zoveel mag bekijken. Tja…

Vriendin gaat altijd voor gabber. Dat weet je toch. :yum:

Yup maar je wilt een japanse ook niet kwaad maken hoor. :joy: ps. Zullen we zo commentaar van hun krijgen? :joy:

Ik weet wat je bedoeld over japanse niet kwaad maken bin there done that. :rofl:

good, my team is doing very well thank you very much i give you a clue its the best in London and its in the east of London

Game One neem ik dan aan ook gezien van de World Series?

1 Like

Ja zeker. Vannacht game 2 om 2 uur. maar helaas mijn club zit er niet bij.

Yep Cleveland Indians.

1 Like

Hoop dat het een spannende serie wordt.

zoals ik de eerste game zag wordt het een sweep voor Atlanta.

1 Like